Fjernvarmeaflæsning – Kær halvø Skrevet af jorgen Nyhed november 17, 2014 Hvis man tjekker sin fjernvarme aflæsning og undre sig over unormalitet, skyldes det at man fra 1 januar dagligt skulle kunne aflæse sit varme forbrug, lige som man kan aflæse sit daglige el forbrug Del på Facebook InfoLand nyhederLokalDag 5. Kastanjehegn mm....2. beredskabsmøde 15.6.26Dag 4. planering af jord mm.Dag 3. stier og vandhul og...KommunalLandsbytopmøde den 28. maj 2026 ...Infomøder ifbm. tre nye ...Kursus Hjælp-til-Selvhjælp den 2...Links Andre Landsbylaug InfoLand.dk LAG Sønderborg Landdistrikternes Fællesråd ProjectZero Sønderborg Kommune Sønderborg Kommune Infoland Sønderborg Kommune Landdistriksudvalg Sønderborg Portalen Vejret på Kær Halvø