2 personer fra bestyrelsen har været til webkursus, som blev afholdt i kulturhuset i Stevning, det følges op af et kursus mere om ca. 4 uger.
Kær Halvøs Landsbylaug har været til webkursus
- Skrevet af webmaster
- Nyhed
- februar 23, 2010
Del på Facebook